استراتژی هاي شركت

  • جهت گیری و ساماندهی تمامی فعالیت ها و برنامه های اجرایی در راستای مأموریت و اهداف اصلی هلدینگ
  • جاری سازی استراتژی های منابع انسانی جهت بهبود شاخص های بهره وری منابع معنوی سازمان
  • احصاء دارایی ها،تعریف پروژه های جدید به منظور خلق ارزش،واگذاری دارایی های مازاد
  • تدقیق بازار برای پاسخگویی به نیاز موجود به منظور حفظ و افزایش سهم شرکت
  • شناسایی و مدیریت ذی نفعان در راستای افزایش رضایت مندی
  • ایجاد هم افزایی با سایر شرکت های تابعه هلدینگ و بنیاد
  • افزایش سهم بازار با تمرکز بر ارتقاء ارزش سبد دارایی ها
  • صنعتی سازی با تمرکز بر ارتقاء تکنولوژی های ساخت
  • تدوین و اجرای برنامه میان مدت بازاریابی و فروش
  • ورود به بازار بورس و سرمایه 
  • ایجاد زنجیره تأمین پایدار
P